Strona główna > zarabianie > Jak ważny jest Twój sponsor?

Jak ważny jest Twój sponsor?

Osoba zapraszająca Cię do biznesu wielopoziomego, to Twój sponsor.

Twój sponsor, to nie jest osoba, pomagająca Ci finansowo. Jej celem jest pomagać tobie w rozwoju Twojego biznesu.

Tylko od Ciebie zależy, czy i jak będziesz z tej pomocy korzystał/a.

Otrzymywałam e-maile od znanego mi już dobrze, e_biznesmena i w chwili gdy uznałam, że ten system MLM, jest tym najbardziej mi odpowiadającym, przystąpiłam do rejestracji. Co z tego wynikło?

Nie dopilnowałam rejestracji z jego numeru ID. System jest na tyle dobry, że zawsze musisz się zarejestrować z czyjegoś linka, (tutaj nie ma pola dla psów ogrodnika) 🙂 więc, w trakcie rejestracji otrzymałam info. że nie mam osoby polecającej i mam wybrać (losowo) jedną z trzech podanych. Wybrałam (można powiedzieć)  w ciemno, no cóż taki jest wybór dla gapiów.

Minus dla systemu – wybrany sponsnor to nie koniecznie Twój sponsor

W ten sposób trafił mi się sponsor, który nie umiał odpowiedzieć na jedno z moich prostych pytań. On zwyczajnie nie odpowiedział na e-maila. Już wiedziałam, że pomocy od tego człowieka nie będę miała. Na szczęście Twój sponsor może być zastąpiony przez jego sponsora. Swoją drogą szkoda, że tak mało kobiet pracuje w tym biznesie, może trafiłaby mi się kobieta za sponsora. – Nie wierzę, ze to napisałam. Kobiety w biznesie (kiedyś tam) pokazały swe najgorsze oblicze i przestałam stawiać je ponad mężczyzn.

W najlepszym nawet systemie trafiają się ludzie, niegrzeczni (łagodnie mówiąc), a brak odpowiedzi na maila osobie ze swojej struktury, jest niegrzecznością. Niech mu tam. Znam się już na tyle na systemach MLM by nie musieć pytać. A w konieczności są inni, którzy odpowiedzą na pytania.

Jeżeli Ty chcesz mieć pomoc sponsora zadbaj o poprawną rejestrację. Nie z każdej strony na jaką trafisz, bo chociaż wejdziesz z polecenia już znanej Ci osoby, a zarejestrujesz się pod innego sponsora, który w niczym Ci nie pomoże. Czy Ty sam/a pomożesz swoim zaproszonym do sytemu, gdy nie wiele wiedząc nie będziesz miał/a pomocy? Tymczasem od sprawnej pomocy w dużej mierze zależy Twój sukces i Twoich zaproszonych do struktury partnerów. O tym pamiętaj zawsze. Ja mam doświadczenie w MLM. Znam wiele systemów  MLM i wiem o co pytać i co przekazać nowym partnerom. Ale każdy system pracy czymś się różni. Podobieństwo polega głównie na wzorcu MLM. Nie każdy ma doświadczenie w MLM i sponsor jest tu bardzo ważną osobą, nawet gdy się je ma.

Jeżeli jesteś początkujący w tego rodzaju projektach Twój Sponsnor jest bardzo dla Ciebie ważny.

Oczywiście Twój sponsor nie jest osobą która, ma za Ciebie  myśleć i pracować – Ma Tobie pomagać w znajdowaniu wiedzy na własne pomysły. Ma Cię nakierować na właściwy tor. Pomóc budować strukturę, która doprowadzi Cię do szybkich zarobków; min 1400 zł. To jest kwota, która ma być pierwszym, podstawowym celem Agrablowicza. –  Z pomocą sponsora. 

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz